Tilbage fra Georgetown

Tilbage fra et vellykket besøg på Georgetown universitet.

Jeg holdt foredrag for Heidi Hamiltons graduate students om Bachtins intertekstualitet og begreber knyttet hertil med eksempler fra dansk ’tale’-sprog oversat til engelsk (sms, facebook, ungdomssprog mm); de var meget interesserede, og jeg fik god respons (jeg tror ikke de er vant til den slags data).

Jeg gjorde også reklame for vores nordiske netværk og gav dem netadresser. En god kontakt at have, ikke mindst fordi Heidi Hamilton også er lingvist, og de er sjældne i Bachtin-sammenhæng.

Vi holder kontakten ved lige, og jeg opfordrede hendes studerende til at skrive til mig med spørgsmål o.lign. Georgetown er et dejligt universitet, kan anbefales (se billedet!)!
– nma

Georgetown University

Skriv et svar

