Bachtin in Georgetown

Så lægger jeg den smukke, danske vinter bag mig og drager mod USA, Washington DC. Jeg gælder mig, bl.a. fordi jeg den 15. januar skal tale på Georgetown University om Bachtin.
Titlen på mit foredrag er “Bakhtin’s Intertextuality in a Scandinavian Perspective” – og jeg er spændt på, hvordan de tager mod foredraget. Om de oplever store forskelle mellem den skandinaviske og den amerikanske reception, både af Bachtin og intertekstualiteten.
Mere om det, når jeg kommer tilbage.
– nma

Skriv et svar

